یکشنبه, 01 اسفند 1395 ساعت 14:36

زندگی بیماران سرطانی با پیاده روی بهبود می یابد

نوشته شده توسط

محققان دریافتند پیاده‌روی 30 دقیقه‌ای روزانه در بهبود زندگی بیماران سرطانی موثر است.

پنج شنبه, 28 بهمن 1395 ساعت 13:32

یوگا گرفتگی عضلات را برطرف می کند

نوشته شده توسط

گرفتگی عضلات تبدیل به مشکلی شایع شده است که می‌تواند هر وقتی سراغ پا، بازو، پشت و یا هر جای دیگر بدنتان بیاید. چند راهکار ساده با نگاهی به تمرینات یوگا برای رفع درد و گرفتگی در این نوشتار بیان شده است.

چهارشنبه, 27 بهمن 1395 ساعت 05:49

ورزش کردن باعث لاغری نمی شود

نوشته شده توسط

مطالعات انجام شده در دانشگاه لویولا آمریکا نشان داده که ورزش فاکتور اصلی برای کنترل وزن نیست.

پنج شنبه, 21 بهمن 1395 ساعت 21:07

سن مناسب برای شروع بدن سازی چه سنی است؟

نوشته شده توسط

حیدرخانی ، اظهار کرد: بهترین سن برای شروع بدنسازی در افراد مختلف یکسان نیست؛ ولی با توجه به تفاوت‌های بدن افراد از 18 سالگی به بعد برای این کار مناسب است.

یکشنبه, 17 بهمن 1395 ساعت 19:30

تغذیه مناسب ورزشکاران

نوشته شده توسط

دانشمندان معتقدند خوردن یک سری مواد غذایی، قبل، بعد یا در حین ورزش می‌تواند تأثیرات خوب یا بدی بر روی تناسب‌اندام ما بگذارد.

پنج شنبه, 14 بهمن 1395 ساعت 02:48

این مواد غذایی برای بدن سازها مضر است

نوشته شده توسط

هر کسی دوست دارد از تناسب اندام برخوردار باشد و بسیاری از افراد نیز کارهای منظمی را برای ساخت عضله و تقویت ماهیچه‌های بدن خود انجام می‌دهند. اگر شما هم چند هفته است که برای ساخت عضله در بدنتان تلاش می‌کنید اما هنوز هیچ تغییری در بدنتان نمی‌بینید، احتمالاً دلیلش مصررف برخی مواد غذایی است که مانع عضله‌سازی می‌شود.

دوشنبه, 11 بهمن 1395 ساعت 12:54

صبح زود با پای برهنه پیاده روی کنید

نوشته شده توسط

همه ما می دانیم که پیاده روی برای حفظ سلامت بسیار مفید است. اما آیا می دانستید که راه رفتن روی چمن در اول صبح فواید بسیاری دارد؟ قدیمی ها همیشه می گفتند که راه رفتن با پای برهنه روی چمن سبز برای سلامت مفید است.

یکشنبه, 03 بهمن 1395 ساعت 19:54

چگونه یک بدنسازی مفید داشته باشیم؟

نوشته شده توسط

در بدنسازی نیز مانند سایر رشته‌ها نظرات متفاوتی در مورد بهترین روش‌های تمرینی و بهترین راه‌ها برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. این اختلاف نظرها، گاهی اوقات منجر به دلسردی و سردرگمی افرادی می‌شود که می‌خواهند در این راه قدم بگذارند. به عنوان مثال یکی از تصورات غلط در مورد تغذیه‌ی بدنسازان این است: «پرهیز از مصرف هر گونه چربی موجب افزایش سلامتی و داشتن اندامی بهتر خواهد شد». در حالی‌که تحقیقات نشان داده‌اند مصرف چربی‌های مناسب و به مقدار کافی، در افزایش سلامتی و داشتن اندامی بهتر مؤثر است. با ما همراه شوید تا دانستنی های بدنسازی را برا‌ی‌تان بازگو کنیم؛ چیزهایی که هر بدنساز باید بداند.

وقت ندارید هر روز ورزش کنید؟ نگران نباشید؛ تحقیقی جدید نشان داده اگر فقط جمعه‌ها ، ۱۵۰ دقیقه ورزش کنید به همان اندازه ورزش روزانه، به سلامتی خود کمک کردید.

شنبه, 25 دی 1395 ساعت 21:19

با فواید اسکی برای سلامتی آشنا شوید

نوشته شده توسط

اسکی فواید زیادی برای بدن دارد که می توان به احساس جوانی، شادابی، تقویت قلب و عضلات و غیره اشاره کرد. در این مطلب به گوشه ای از فواید این ورزش زمستانی اشاره می کنیم.

پنج شنبه, 23 دی 1395 ساعت 13:32

بعد از شام حتما پیاده روی کنید

نوشته شده توسط

پیاده‌روی به مدت ۱۵ ‌دقیقه بعد از شام باعث بهتر هضم شدن غذا، کاهش وزن و افزایش کیفیت خواب می‌شود.

سه شنبه, 21 دی 1395 ساعت 14:10

ورزشکاران چه اشتباهات رایجی را دارند؟

نوشته شده توسط

فاکتورهایی وجود دارند که باعث از بین رفتن تاثیر ورزش می‌شوند و می‌توانند فعالیتی که فرد در باشگاه داشته است را خراب کنند.

تنها چند دقیقه ورزش در طول روز می تواند به شما کمک کند تا از بروز بسیاری بیماری ها و مشکلات مانند دیابت نوع دو، چاقی، بیماری قلبی عروقی و ... جلوگیری کنید.

صفحه1 از8