دوشنبه, 01 خرداد 1396 ساعت 18:22

ورزش‌های هوازی بهترین روش برای افزایش سلامت مغز

نوشته شده توسط

مطالعات اخیر نشان داده است هر گونه ورزشی که باعث افزایش ضربان قلب شود و شما را به حرکت و عرق کردن وادار کند بر مغز تاثیر بیشتری دارد و بیشتر به سلامت قلب کمک می‌کند.

یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 ساعت 06:24

فواید ورزش‌های کوتاه مدت و شدید

نوشته شده توسط

ورزش‌های کوتاه مدت شدید که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند باعث افزایش کالری‌سوزی در بدن می‌شوند و سوخت و ساز بدن را بیشتر از هر نوع ورزش دیگری افزایش می‌دهد.

جمعه, 29 ارديبهشت 1396 ساعت 07:38

۵ تصور غلط و رایج درباره ورزش

نوشته شده توسط

تصورات اشتباهی درباره ورزش کردن وجود دارد که غالبا در باشگاه‌ها به افرادی که می‌خواهند ورزش کنند توصیه می‌شود.

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1396 ساعت 20:29

مبارزه با زوال عقل با تمرینات بدنی

نوشته شده توسط

محققان در مرکز مراقبت‌های درمانی هانتر داون در کمبریج شایر در بخش زوال عقل یک برنامه جدید تمرینات بدنی روی صندلی را به بیماران زوال عقل ارائه می‌دهند که می‌تواند روند زندگی آنها را بهبود بخشد.

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1396 ساعت 09:56

نکاتی برای ورزش در هوای گرم

نوشته شده توسط

ورزشکاران برای داشتن کارایی بالا در هوای گرم باید نکات خاصی را رعایت کنند. هوای گرم ممکن است باعث گرمازدگی شود و انرژی ورزشکاران را کاهش دهد.

سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 ساعت 07:23

توصیه‌های‌ ورزشی برای مادران پر مشغله

نوشته شده توسط

یشتر مادرانی که به تازگی بچه دار شده‌اند یا کودکان کوچک در خانه دارند زمان کافی برای ورزش کردن پیدا نمی‌کنند و یا توجهی به سلامتی خود ندارند. این افراد می‌توانند به روش های خاصی ورزش را به برنامه روزانه خود اضافه کنند.

جمعه, 22 ارديبهشت 1396 ساعت 22:50

ورزش های مناسب هنگام کار کردن

نوشته شده توسط

بسیاری از کارمندان و افرادی که شغل آنها زمان زیادی از روز را می‌گیرد فرصتی برای ورزش کردن ندارند و با این بهانه ورزش را از برنامه روزانه خود حذف می‌کنند. با این حال با انجام کارهای خاصی می‌تواند آمادگی جسمانی این افراد را افزایش داد.

سه شنبه, 19 ارديبهشت 1396 ساعت 13:55

برنامه زیبایی اندام در ۶ مرحله ساده

نوشته شده توسط علم دیلی

هیچ زنی مجبور نیست برای داشتن اندامی جذاب‌تر و خوش‌فرم‌تر همیشه به سالن ورزشی برود. نه حالا نه هیچ‌وقت. تحقیقات ثابت می‌کند که مجبور نیستید که به‌مدت طولانی تمرین کنید فقط با‌هوش‌تر باشید. این ترفند‌های ساده را در زندگی روزمره‌تان به کار ببرید و وقتتان را صرف لذت بردن از فرم جدید اندام باریکتان نمائید.

دوشنبه, 18 ارديبهشت 1396 ساعت 06:50

اگر ورزش را رها کردید، مراقب باشید که...

نوشته شده توسط

بعد از تنها ۱۰روز ورزش نکردن، خانم ها و آقایانی که سنشان بالاتر است دچار کاهش جریان خون به هیپوکامپ می شوند. هیپوکامپ قسمتی از مغز است که حافظه و احساسات را می سازد.

شنبه, 16 ارديبهشت 1396 ساعت 11:30

۷ عادت روزانه‌ افراد موفق در کاهش وزن

نوشته شده توسط

تغییرات بزرگ از عادت های کوچک، اما هوشمندانه سر بر می‌آورند. کاهش وزن نیز از این قاعده مستثنی نیست. انجمن تحقیقات سرطان در آمریکا ( AICR )، اخیرا بهترین نکات را برای کاهش وزن سالم در اختیار همگان قرار داده است و ما شاهد موفقیت افراد بسیاری بوده ایم که این نکته ها و عادتها را در زندگی خود پیاده کرده اند. در اینجا به این نکته ها و نحوه‌ی پیاده سازی آنها در زندگی اشاره خواهیم داشت.

جمعه, 15 ارديبهشت 1396 ساعت 15:54

بهترین ورزش ها برای مبتلایان به آسم

نوشته شده توسط

ورزش برای مبتلایان به آسم می تواند یک چالش محسوب شود چون برخی از فعالیت های ورزشی سبب تشدید علائم آسم مانند خس خس، سرفه، تنگی نفس و ... می شوند.

یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 ساعت 05:07

در فصل امتحانات ورزش کنید

نوشته شده توسط

متخصصان معتقدند که ترک کردن ورزش در زمان امتحانات یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات دانش‌آموزان و دانشجویان است.

پنج شنبه, 07 ارديبهشت 1396 ساعت 22:37

۹ اشتباه در انجام حرکات شکمی

نوشته شده توسط

ورزشکاران معمولا به انجام حرکات شکمی علاقمند هستند، زیرا این حرکات باعث بهتر شدن تناسب اندام می‌شوند. با این وجود حرکات شکمی معمولا به اشتباه انجام می‌شود.

صفحه1 از10