وقت ندارید هر روز ورزش کنید؟ نگران نباشید؛ تحقیقی جدید نشان داده اگر فقط جمعه‌ها ، ۱۵۰ دقیقه ورزش کنید به همان اندازه ورزش روزانه، به سلامتی خود کمک کردید.

شنبه, 25 دی 1395 ساعت 21:19

با فواید اسکی برای سلامتی آشنا شوید

نوشته شده توسط

اسکی فواید زیادی برای بدن دارد که می توان به احساس جوانی، شادابی، تقویت قلب و عضلات و غیره اشاره کرد. در این مطلب به گوشه ای از فواید این ورزش زمستانی اشاره می کنیم.

پنج شنبه, 23 دی 1395 ساعت 13:32

بعد از شام حتما پیاده روی کنید

نوشته شده توسط

پیاده‌روی به مدت ۱۵ ‌دقیقه بعد از شام باعث بهتر هضم شدن غذا، کاهش وزن و افزایش کیفیت خواب می‌شود.

سه شنبه, 21 دی 1395 ساعت 14:10

ورزشکاران چه اشتباهات رایجی را دارند؟

نوشته شده توسط

فاکتورهایی وجود دارند که باعث از بین رفتن تاثیر ورزش می‌شوند و می‌توانند فعالیتی که فرد در باشگاه داشته است را خراب کنند.

تنها چند دقیقه ورزش در طول روز می تواند به شما کمک کند تا از بروز بسیاری بیماری ها و مشکلات مانند دیابت نوع دو، چاقی، بیماری قلبی عروقی و ... جلوگیری کنید.

جمعه, 17 دی 1395 ساعت 18:33

در هوای آلوده ورزش نکنید

نوشته شده توسط

ورزش در هوای آلوده سبب تشدید اثرات منفی آلودگی بر انسان می شود چون زمینه ورود حجم بالایی از ذرات معلق و گازهای آلوده را به بدن فراهم می کند. هنگام ورزش کردن میزان رسوب ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در ریه انسان چند برابر بیشتر از حالت معمول است.

چهارشنبه, 15 دی 1395 ساعت 04:09

با مدیتیش بیماری های زیر را درمان کنید

نوشته شده توسط

مدیتیشن از نظر فیزیکی و روانی، تاثیر شگفت انگیزی روی بدن دارد.اما علاوه اینکه به صورت کلی برایتان خوب است، برخی مشکلات مزمن وجود دارد که توسط این ورزش کاهش پیدا کرده یا به کلی متوقف می شوند.

یکشنبه, 12 دی 1395 ساعت 11:13

یوگا برای درمان سرطان سینه مفید است

نوشته شده توسط

محققان در دانشگاه ویندزور کشف کرده‌اند که یوگا علاوه بر اینکه می‌تواند راه حلی برای تسکین استرس، اضطراب، افسردگی و شرایط فیزیکی خاص باشد، می‌تواند به درمان سرطان پستان نیز کمک کند.

شنبه, 11 دی 1395 ساعت 09:39

ترک ورزش در زمستان ممنوع

نوشته شده توسط

کارشناسان پزشکی می گویند ترک ورزش و تمرین های بدنی در فصل زمستان، ذخیره کلسترول بدن را افزایش می دهد.

پنج شنبه, 09 دی 1395 ساعت 14:36

ورزش می تواند سلامت روده ها را حفظ کند

نوشته شده توسط

نداشتن فعالیت بدنی کافی و بی تحرکی باعث تنبلی روده ها و در نهایت یبوست می شود. فعالیت بدنی سبب کاهش مدت زمانی می شود که طی آن مواد غذایی طول روده بزرگ را طی می کند این امر سبب می شود که زمان کمتری برای جذب آب از مواد داخل روده وجود داشته باشد و در نتیجه در انتهای روده مدفوع نرمتر باشد.

جمعه, 03 دی 1395 ساعت 16:55

آیا با معده خالی باید ورزش کنیم؟

نوشته شده توسط

جنیفر آنیستون قبلا گفته که اندام متناسبش را مدیون ورزش کردن با معده خالی می باشد اما آیا واقعا می خواهید انرژی تان در هنگام ورزش کردن ته بکشد؟ (انرژی کافی نداشته باشید؟)

یکشنبه, 28 آذر 1395 ساعت 06:26

دویدن باعث قوی تر شدن مفاصل زانو می شود

نوشته شده توسط

مطالعات آشکار ساخته است که دویدن می تواند سلامت مفاصل زانو را حفظ کرده و حتی شروع بیماری های انحطاط مفاصل نظیر پوکی استخوان را به تاخیر اندازد.

در فصل‌هایی که هوا سردتر و تاریک‌تر می شود افراد انگیزه کمتری برای ورزش کردن دارند. با این وجود تکنیک‌هایی برای افزایش انگیزه ورزش کردن در فصل سرد با روزهای کوتاه وجود دارد.

صفحه1 از7