شنبه, 20 شهریور 1395 ساعت 10:55

چگونه به صورت آفلاین یک بازاریابی موفق داشته باشیم؟

نوشته شده توسط

بازاریابی با آنلاین شدن همه چیز ، شاهد تغییرات زیادی بوده است، از جمله ایجاد یک صفحه ی تجاری در فیسبوک، توویت کردن اخبار صنعتی، ارسال اطلاع رسانی فروش به مشتریان… کانال هایی که برای مکالمه با مدیران و مشتریان استفاده میکنیم ، همه روزه در حال تحول هستند. در عین حال که این عرصه ها به طور چشمگیری موثر هستند—هی! اگه این صحنه ها وجود نداشتند ما نمیتوانستیم در عرصه ی تجارت ظاهر شویم!— موفق ترین کسب و کارها ترکیبی از استراتژی های بازاریابی آنلاین و آفلاین را برای بوجود آوردن رهبران و افزایش فروش تمرین میکنند.

پنج شنبه, 18 شهریور 1395 ساعت 02:09

چگونه فروش را از طریق لینکدین افزایش دهیم؟

نوشته شده توسط علم دیلی

وبسایت شخصی جنس شما یک ابزار مهم است که در آن ارتباطات به سزایی میتواند ایجاد شود. برای اینکه به عنوان یک متخصص در زمینه ی کاری خود مطرح شوید ، نیاز به گنجایش بزرگ و شبکه ی اجتماعی قوی همچون Linkedln دارید تا با آن هرچه میخواهید به اشتراک بگذارید.

سه شنبه, 16 شهریور 1395 ساعت 23:19

شغل ساده خود را با روش های زیر پیشرفته تر کنید

نوشته شده توسط

کارآموزی تابستانی و مشاغل زودهنگام مسیر راه اندازی مناسبی برای مشاغل بزرگ هستند. هرچند همیشه آنطور که باید به نظر نمیرسد، اما این تجارب بیشتر از یک رزومه ی خالی ارزش دارند: شاید یک شخص در زندگی اش دوباره انقدرها هم راغب نباشد که درباره ی علایق وتواناییهایش بخواهد بیشتر یاد بگیرد. اگر به درستی انجام گیرد آنوقت کار کردن در مشاغلی چون مامور نجات  استخراج طلا خواهد بود. آموزه هایی که از نخستین مشاغل کسب میشوند درتمام طول زندگی ماندگار هستند.

جمعه, 12 شهریور 1395 ساعت 06:25

یک مشاوره عالی برای راه اندازی کسب و کار

نوشته شده توسط

برخلاف بسیاری از کارآفرینان ” سام کوره” خیلی زود متوجه شد که هنوز آنچه که را از زندگی میخواهد :بدست نیاورده، در نتیجه بیشتر خواهان رسیدن به خواسته هایش شد .او پس ازاین که از کالج فارغ التحصیل شد برای سه ماه در شغلی مشغول به کار شد .اما بزودی  متوجه شد که دراین شغل موفق نیست. بنابراین تصمیم گرفت که روش دیگری را پیشه کند. پس گاراژخانه پدریش را محل کارش کرد و برای مدت نه ماه سخت درآنجا کوشش کرد و هزینه مالی زیادی را صرف کرد . اما نتیجه معکوس گرفت و این کسب و کار هم به سرعت باشکست روبرو شد.  و از اینکه هر دو کسب کاری را که راه انداخته بود ناکام ماند، بسیار  آشفته بود .

در دنیای متصل به گوشی های هوشمند و رسانه های جمعی، استعداد جذب و به کار گیری مدام در حال تغییر است. شرکت ها متوجه این موضوع هستند که  اعلان افتتاحیه درباره هیئت های شغلی پیشرو به تنهایی کافی نخواهد بود. بلکه نیاز دارند به سوی کارمندان خود بازگردند، کسانی که پژواک معتبری برای جنس کارفرما هستند تا حضور محکم در رسانه های جمعی را توسعه دهند و در آن باقی بمانند.

پنج شنبه, 11 شهریور 1395 ساعت 09:58

آموزش روش های مفید برای جلب مشتری

نوشته شده توسط

تشکیل یک گروه بزرگ و آغاز به کار به عنوان یک مربی و آموزشگر قطعا کار ساده ای نیست.

سه شنبه, 12 مرداد 1395 ساعت 20:58

چگونه با مشتریان سرسخت ارتباط بر قرار کنیم؟

نوشته شده توسط

صرف نظر از اینکه شما در چه کسب و کاری فعالیت می کنید، احتمالاً در شغل خود با انواع مشتری سر و کار خواهید داشت. اما برخورد با برخی از مشتریان بسیار سخت تر از دیگران است. چگونه می توان با انواع مشتری سخت گیر کنار آمد؟

پنج شنبه, 17 تیر 1395 ساعت 16:24

آیا تغییر نام برند صحبح است

نوشته شده توسط

دو تن از دانش آموختگان دانشگاه MIT به نام های شیرین ییتس و اسکات ساندرو در سال ۲۰۱۳شرکتی با نام ۶SensorLabs را با هدف کمک به افراد دارای آلرژی غذایی تاسیس کردند. در عرض سه سال این استارتاپ توانست مبلغ ۹٫۲میلیون دلار سرمایه جمع آوری نماید و پس از آن نام شرکت از ۶SensorLabs به Nima تغییر یافت. Nima یکی سنسور قابل حمل است که در عرض شصت ثانیه وجود یا عدم وجود گلوتن در غذا را تشخیص می دهد.

سه شنبه, 10 فروردين 1395 ساعت 19:28

وقتی برند شما دچار مشکل می شود چه کار باید کرد؟

نوشته شده توسط

هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد؛ یک مشتری عصبانی ویدئویی را از تجربه بدی که در رابطه با برند شما داشته، در توییتر یا دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد، تعداد زیادی از افراد این ویدئو را مشاهده می‌کنند و برند شما ویروسی می‌شود.

جمعه, 29 آبان 1394 ساعت 11:46

آیا شرکت شما نیاز به مدیر بازاریابی دارد؟

نوشته شده توسط

این موضوع مدت‌های زیادی است که مورد بحث و مناقشه بسیاری از پژوهش‌های علمی و مطبوعات تجاری است؛ آیا شرکت‌ها به لحاظ مالی از داشتن مدیر بازاریابی در تیم مدیریت خود سود می‌برند؟ چندی پیش و در سال 2008 تحقیقات گسترده‌ای صورت گرفت که نشان می‌داد مدیران بازاریابی در بسیاری از شرکت‌ها تاثیر چندانی روی سودآوری و افزایش فروش شرکت ندارند و به این ترتیب، این تحقیقات نتایج یک تحقیق دیگر را رد می‌کرد؛ تحقیقی که در سال 2003 ثابت کرده بود مدیران بازاریابی در رشد مالی شرکت‌ها اثرات پر رنگی دارند.

جمعه, 29 آبان 1394 ساعت 07:53

در کسب و کارمان چگونه حرفه ای عمل گنیم؟

نوشته شده توسط

وضعیت‌های اجتماعی حرفه‌ای می‌توانند معذب‌کننده باشند. و متاسفانه، بسیاری از آدم‌ها کارشان به مضحکه شدن می‌کشد چون نمی‌دانند که قواعد آداب معاشرت در کسب‌وکار با قواعد حاکم بر موقعیت‌های دیگر متفاوت است.

جمعه, 22 آبان 1394 ساعت 21:32

در کسب و کار خود موفق شوید

نوشته شده توسط

یکی از مسائلی که مدیران سازمان‌ها، کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارها با آن مواجه هستند، ایجاد یک فرهنگ سازمانی (Organizational Culture) کارآمد است. فرهنگ سازمانی را می‌توان سیستمی از فرضیات، ارزش‌ها و باورها دانست که بر نحوه رفتار افراد در سازمان حکمرانی می‌کند.

چهارشنبه, 08 مهر 1394 ساعت 15:00

Gmail در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار میگیرد

نوشته شده توسط

شرکت گوگل به زودی به شرکت‌های تبلیغاتی اجازه خواهد داد تا از آدرس‌های جی‌میل برای نمایش تبلیغات مختص کاربران استفاده کنند.