یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 ساعت 07:56

غذاهای مضر برای کودکان بیش‌فعال

نوشته شده توسط

تحقیقات نشان می‌دهد؛ کودکان بیش فعال، مصرف غذاهای شیرین از قبیل شکلات و کافئین و غذاهای تند را به دلیل محرک بودن باید کاهش دهند.

یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 ساعت 06:58

فواید غذانخوردن قبل از ورزش

نوشته شده توسط

افرادی که به ورزش کردن علاقه دارند غالباً نمی‌دانند که قبل از ورزش بهتر است غذا بخورند یا نه. مطالعات انجام شده اخیراً تاثیر خوردن قبل از ورزش را بر واکنش بافت‌های چربی به ورزش نشان داده است.

شنبه, 02 ارديبهشت 1396 ساعت 19:54

تغذیه مناسب برای ریکاوری چیست؟

نوشته شده توسط

یکی از مهم‌‌ترین تفاوت میان ورزشکاران حرفه‌ای و مبتدی ریکاوری درست بدن بعد از تمرین است. بهترین ورزشکاران می‌دانند و درک می‌کنند که برای قوی‌تر، سریع‌تر و تندرستی بدن خود، تنها ورزش کردن کافی نیست و ریکاوری نیز یکی دیگر از مشخصه‌های اصلی است.

شنبه, 02 ارديبهشت 1396 ساعت 08:44

غذاهای مفید برای کودکان بیش فعال

نوشته شده توسط

اختلالات توجه یا attention deficit disorder) ADD) یکی از مشکلات رفتاری کودکان می‌باشد که متأسفانه در سال‌های اخیر بر تعداد آن به طور چشم‌گیری افزوده شده است.

پنج شنبه, 31 فروردين 1396 ساعت 23:28

چه ادویه هایی برای پوست مفید هستند؟

نوشته شده توسط علم دیلی

مطالعات بسیاری نشان داده اند که زردچوبه به کاهش التهاب، بهبود درد مفاصل، و درمان کبد کمک می کند. ترکیب فعال موجود در زردچوبه که به نام کورکومین شناخته می شود از ویژگی های ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد قارچی، ضد باکتری و فعالیت های ضد سرطانی سود می برد.

پنج شنبه, 31 فروردين 1396 ساعت 14:44

درمان افسردگی با شیر و ماست کم چرب

نوشته شده توسط علم دیلی

بسیاری از مردم برای جلوگیری از اضافه وزن محصولات لبنی کم چرب را  نسبت به محصولات پرچرب ترجیج می‌دهند. همچنین تحقیقات جدید نشان می‌دهد که لبنیات کم چرب می‌تواند برای سلامت روح و روان مفید باشد.

پنج شنبه, 31 فروردين 1396 ساعت 11:28

درمان به کمک چای

نوشته شده توسط

در طب سنتی مانند طب جدید تعادل در مصرف مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است. مانند خیلی از مواد غذایی، اگر چای سیاه را به درستی مصرف نکنیم مشکلات فراوانی را برای بخش های مختلف بدن به وجود خواهد آورد.

پنج شنبه, 31 فروردين 1396 ساعت 08:28

برای کاهش فشارخون از رژیم موز استفاده کنید

نوشته شده توسط

میوه ها و سبزیجات حاوی پتاسیم به کاهش فشارخون کمک می کنند.

پنج شنبه, 31 فروردين 1396 ساعت 06:27

با خوراکی های ضدآلزایمر آشنا شوید

نوشته شده توسط

استرس مداوم، چاقی و حتی افسردگی، احتمال تند شدن روند پیری مغز را بیشتر می‌کنند. اگر می‌ترسید مغزتان با پا گذاشتن به میانسالی و سالخوردگی پیر شود، به جای حل کردن جدول و شطرنج بازی کردن، سراغ این خوراکی‌ها بروید. محققان می‌گویند کسانی که این اصول را در تغذیه خود رعایت می‌کنند، به احتمال 30 تا 50 درصد کمتر گرفتار آلزایمر می‌شوند.

پنج شنبه, 31 فروردين 1396 ساعت 05:10

کنترل قندخون با کمک سبزیجات

نوشته شده توسط علم دیلی

یک گام هوشمند برای جلوگیری از فوران قند خون در مبتلایان به دیابت نوع دو، انتخاب سبزیجات کم کربوهیدرات است. سبزیجات غیر نشاسته ای یا کم کربوهیدرات حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر و در عین حال کم کالری هستند.

پنج شنبه, 31 فروردين 1396 ساعت 01:45

با روش های کم کردن کالری آشنا شوید

نوشته شده توسط

کاهش وزن نیازمند تغییرات جدی در سبک زندگی است. علاوه بر این شما باید ۳۵۰۰ کالری بسوزانید تا بتوانید ۴۵۳ گرم وزن کم کنید. اگر بتوانید روزانه ۵۰۰ کالری کم کنید قادر خواهید بود در یک هفته ۴۵۳ گرم از وزن خود بکاهید. کاهش کالری نیازمند تغییر در عادت‌های روزانه است. اگر این تغییر به خوبی صورت گیرد نتایج بلند مدتی به همراه خواهد داشت. یک تغییر کوچک که بتواند روزانه ۵۰۰ کالری بسوزاند تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت. برای اینکه بتوانید به اهداف کاهش وزن خود دست یابید بهتر است ادامه مقاله را بخوانید تا با روش‌های کاهش کالری آشنا شوید:

سه شنبه, 29 فروردين 1396 ساعت 15:48

تغذیه کودکان سه ساله چگونه باید باشد؟

نوشته شده توسط

با مطالعه این مطلب متوجه می شوید کودکان 12 تا 36 ماهه چقدر باید غذا بخورند. اگر کودک بیشتر یا کمتر از این غذا می خورد باید روش تغذیه او را تصحیح کنید.

سه شنبه, 29 فروردين 1396 ساعت 11:17

رژیم غذایی مناسب برای کودکان و نوجوانان

نوشته شده توسط

تحقیقات نشان داده است چاقی در کودکان ارتباط مستقیمی با بالا بودن وزن آنها هنگام تولد و وزن‌گیری‌شان در دوران شیرخوارگی و کودکی دارد. به همین دلیل تاکید می‌شود که کودکان را از نظر وزن‌گیری و منحنی رشد زیرنظر داشته باشید و پیگیر شاخص رشد آنها باشید

صفحه1 از41